۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

دادستان قزوین دستور داد؛

لزوم جلوگیری از افزایش اجاره بها بیش از ۲۰ درصد در قزوین

لزوم جلوگیری از افزایش اجاره بها بیش از ۲۰ درصد در قزوین

قزوین- دادستان قزوین در ابلاغیه‌ای از سازمان صنعت، معدن تجارت این استان خواست از افزایش اجاره بها بیش از ۲۰ درصد در شهر قزوین جلوگیری کرده و نظارت بیشتری داشته باشد.

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت افزایش اجاره بها در قزوین اظهار کرد: در راستای احیا و صیانت از حقوق عامّه و تحقّق منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری که با عنوان مهار تورم و افزایش تولید مزین شده طبق ابلاغیه‌ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لزوم نظارت و توجه بیشتر بر مشاورین املاک و اجرای مصوبات قانونی در خصوص اجاره بها اعلام شده است.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی مشاورین املاک، تعقیب کیفری و پلمب بنگاه املاک متخلفین در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد.

دادستان قزوین بیان کرد: مطابق مصوبه هفتمین جلسه شورای عالی مسکن حداکثر سقف مجاز افزایش اجاره بهای مسکن در تهران ۲۵ درصد و در سایر شهرها ۲۰ درصد تعیین شده است.

وی تاکید کرد: برای اجرای این مصوبه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین باید نظارت مستمر و کافی را داشته باشد و به صورت ماهانه نیز وضعیت نظارت و شرایط را به دادستانی گزارش دهد.

کد خبر 5801107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آذین IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      لطف کنید یه سر به بنگاه ها دانش ناصر آباد بزنید کرایه یک میلونی منو کردن ۴ ملیون توانی پرادخت نداریم بنگاه واسه خودشون کاسبی راه انداختن